Zwroty i reklamacje produktów

Procedura zwrotu towaru


Reklamacja
Jeśli otrzymany produkt nie jest zgodny z opisem, to napisz do nas na sklep@ekstraszpilki.pl dołączając do wiadomości zdjęcia ukazujące wady produktu. Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie.

Wymiana
Jeśli chcesz wymienić otrzymany produkt na inny rozmiar, kolor, bądź nawet na zupełnie inny model, to skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 514 233 589 bądź drogą mailową: sklep@ekstraszpilki.pl. Wtedy zarezerwujemy dla Ciebie pożądany produkt i ustalimy przebieg procedury wymiany. Wymianę zrealizujemy po otrzymaniu od Ciebie paczki z wymienianym produktem.

Zwrot
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony produkt, to odeślij go nam dowolnym sposobem na adres:
ekstraszpilki.pl
ul. Instalatorów 3B
02-237 Warszawa


Musimy wiedzieć, że paczka jest od Ciebie, więc włóż do pudełka z butami karteczkę ze swoim imieniem i nazwiskiem.
Będziemy też potrzebować numeru konta, na które mamy przelać Ci pieniądze - dopisz go na kartce, wyślij do nas na maila sklep@ekstraszpilki.pl lub podaj w poniższym formularzu zwrotu towaru.

Więcej szczegółów:
Buciki muszą być w dobrym stanie! Postaraj się też nie uszkodzić pudełka. Jeżeli produkt nosi wyraźne ślady użytkowania, to sklep ma prawo do zmniejszenia zwracanej kwoty, a nawet do odmowy przyjęcia zwrotu.
Masz prawo do zwrotu produktu przez 60 dni od momentu jego otrzymania.
Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 2 tygodni od momentu otrzymania przez nas paczki ze zwrotem.

Formularz zwrotu towaru:

* Imię:


* Nazwisko:


* E-Mail:


* Telefon:


* Numer zamówienia:


Data zamówienia:

Informacje o zamówieniu

* Numer konta bankowego:

* Model produktu:

Ilość:
* Powód zwrotu:
Produkt jest otwarty:


Wada lub inne szczegóły:
Przepisz kod z obrazka: